Zoeken in deze blog

woensdag 15 juni 2011

Babyliss conical wand

Heej meiden,

De conical wand ook wel curling wand genoemd is een soort krultang, maar dan komt je haar niet tussen verhitte delen maar je draait je haar er zelf omheen.


 Hebben jullie ooit zo'n ding gezien, nou ik niet totdat ik er een tijdje geleden een filmpje over zag op het youtube kanaal van pixi2woo.


Ik dacht gelijk: "Die wil ik!!!" Toen zag ik hem ook nog in de glamour van de maand juli staan. Maar hij was ongeveer 50 euro. Terwijl ik de Babyliss conical wand voor ongeveer 21 pond op www.amazon.co.uk had gevonden. Ze verkopen hem ook voor ongeveer 25 pond bij Boots in Engenland. Dat is een soort kruidvat zegmaar :)
Gelukkig gaan mijn zusje en vader over een week in het weekend naar Londen, omdat ze naar de middelbare school gaat. En ze gaan de Babyliss conical wand dan voor me meenemen! Dus als hij er is en ik heb hem twee keer gebruikt ofzo, dan zal er snel een review aankomen.

Wat denken jullie over deze manier van krullen, zou het echt mooier of beter zijn?

XOXO Laurine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten