Zoeken in deze blog

maandag 27 juni 2011

Older nail pictures

Heej meiden,

Sorry, sorry en nogmaals sorry dat ik al een bijna een week niet heb geschreven, maar ik zit op dit moment in mijn tentamenweek. Dus helaas heb ik bijna geen tijd om nieuwe berichten te schrijven :( Daarom laat ik jullie deze keer wat foto's zien van oudere nagellakswatches. Hopelijk vinden jullie het net zulke mooie nagellakjes als ik!

Orly-space cadet

Space Cadet is echt zo'n speciaal en mooi lakje. Als je naar de substantie van de nagellak zelf kijkt zou je niet zeggen dat het er zo mooi uit gaat zien! De kleur is over het algemeen paarsachtig, maar bij verschillende lichtinvallen krijg je ook een groene kleur te zien. De kleur vind ik persoonlijk het mooist als er 3 laagjes zijn opgebracht.


 Catrice- Forget-me-not!

Dit is een hele knallende paarse kleur. De kleur komt het meest overeen op de foto hieronder. Hij lakt heel erg fijn en dekt goed in 2 laagjes.



Hopelijk vonden jullie dit snelle berichtje wel leuk. Ik zit er aan te denken om na de tentamen week een nagellak collectie bericht te maken. Laat maar weten of jullie dat leuk vinden, ik heb trouwen ongeveer 140 nagellakjes :)

XOXO Laurine

1 opmerking:

  1. Jaaaaaa! Ik ben erg benieuwd naar je nagellak collectie :)

    BeantwoordenVerwijderen