Zoeken in deze blog

zaterdag 18 juni 2011

Lipstick collectie

Heej lieve lezeressen,

Vandaag laat ik jullie mijn lippenstift collectie zien, het is niet heel veel, maar ik ben er zelf wel tevreden mee. Hieronder op de foto zie je het laatje waar mijn lippenstift in zit.




De lipsticks van links naar rechts: Maybelline-pink pearl, Rimmel London-pink gossip, Bourjois-17 Rosé requinqué, Hema-10 Daimond gloss, Beyu-25 strawberry mousse, Gosh-33 scarlet, Gosh-31 passion pink.







Hieronder staan de lippensticks ook in volgorde van links naar rechts: Catrice-C02 ocean sunrise, Catrice-C01 tickled pink, Catrice-C02 soft rosé, Catrice-C01 soft coral, Catrice-C01 pastel pink.



De lipsticks hieronder van links naar rechts: Maybelline-pink pearl, Rimmel London-pink gossip, Bourjois-17 Rosé requinqué, Hema-10 Daimond gloss, Beyu-25 strawberry mousse, Gosh-33 scarlet, Gosh-31 passion pink.


Hieronder staan de lippensticks ook in volgorde van links naar rechts: Catrice-C02 ocean sunrise, Catrice-C01 tickled pink, Catrice-C02 soft rosé, Catrice-C01 soft coral, Catrice-C01 pastel pink.




Hopelijk vonden jullie het leuk om mijn lipstick collectie te zien. Ik draag regelmatig lipstick, maar soms gaat het allemaal tussen de lijntjes van mijn lippen zitten en dan erger ik me er echt heel erg aan!

Welke lipsticks hebben jullie in je makeup collectie zitten? En draag je het vaak?

XOXO Laurine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten