Zoeken in deze blog

woensdag 15 juni 2011

Welcome to Mademoipolish!!!

Mijn naam is Laurine en ik heb eindelijk de grote stap gemaakt om een blog te beginnen!
Wat je op Mademoipolish vooral zult gaan zien zijn make up, nagellak, af en toe wat gezichtverzorging en wie weet ook wel wat kleding.
Ik zal proberen om minimaal één keer per week iets te uploaden. Daar zal elke week zeker een nagellak post bij zitten, omdat ik elke week mijn nagels meestal een keer lak.
Mijn hobby's zijn beauty, maar ook lezen (vooral in vakanties) en gezellig doen met vriendinnen.
Zelf kijk ik elke dag op www.beautygloss.nl en www.misslipgloss.nl verder volg ik nog een heleboel beautygoeroe's op youtube.
Hopelijk zullen jullie mijn blog leuk vinden en ik hoor het graag als ik iets kan verbeteren! Want ik ben geen enorm schrijf talent :)

XOXO Laurine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten