Zoeken in deze blog

woensdag 15 juni 2011

Nailpolish wishlist

Het is altijd leuk om verlanglijstjes te maken voor bijvoorbeeld Sinterklaas of Kerst (tenminste als je het viert). Ik vind het altijd heel fijn om dingen op een rijtje te zetten. Er zijn altijd nieuwe make up of nagellak collecties die heel hebberig makend zijn! Daarom heb ik altijd een schriftje op mijn kamer waar ik de dingen in schrijf die ik graag zou willen hebben. Dat wil nog niet zeggen dat ik ze uiteindelijk ook allemaal koop, als bijbaantje pas ik alleen af en toe op en ik krijg 20 euro zakgeld per maand. Zoveel heb ik dus niet te besteden. Ik denk dat het voor meiden die wat minder geld hebben dus heel fijn is om veel budget proof make up en nagellak te zien op Mademoipolish.

Mijn wishlist voor nagellak:

- revlon lilac pastelle (volgens mij heet hij zo, het is een lila pastel kleurtje zoals de naam al zegt!)
- opi zo'n beetje alle shatter nagellakjes, behalve black shatter want die heb ik al
- nfu oh een flakie lakje
- maybelline 135 nude rose, een soort oudroze kleurtje

Als jullie het leuk vinden om vaker een wishlist van makeup of nagellak te zien of juist niet laat het dan weten. En wat staat er op dit moment op jullie nailpolish wishlist?

XOXO Laurine

1 opmerking:

  1. Ik heb momenteel veel Essie op mijn verlanglijstje staan. En ik kijk al enorm uit naar de Halloween collectie van OPI :)

    BeantwoordenVerwijderen