Zoeken in deze blog

donderdag 16 juni 2011

Keep it simple

Hello Honeys!

Hieronder zien jullie de makeup look die ik vandaag droeg. Ik heb trouwens een bril die ik altijd draag, want ik heb nog geen lenzen. Dus totdat ik wel lenzen heb zal ik wel steeds foto's met en zonder bril plaatsen. Vandaag heb ik geen mascara opgedaan, omdat het echt pijpenstelen regende vandaag. Ik had gewoon even geen zin in uitgelopen mascara. Heel soms een dagje mascara overslaan is nog net te overleven :)






Hieronder zie je mij met mijn bril op. Omdat ik hem zo vaak draag voel ik me toch iets fijner en zekerder als ik hem op heb. Voor deze foto heb ik trouwens nog een lekker fris kleurtje op mijn lippen gedaan. Het is een soft 'n shine lipbalm van Gosh in de kleur passion pink.




De producten die ik heb gebruikt om deze "look" te maken zijn. De producten staan ook in de volgorde waarin ze gebruikt zijn.

Gezicht:
Gosh foundation primer cream
Revlon colorstay foundation voor combination/oily skin in de kleur 150 Buff
Maybelline dream lumitouch highlighting concealer in de lichste kleur voor onder mijn ogen
Catrice allround concealer voor oneffenheden op mijn gezicht
Catrice natural touch loose powder in 010 transparent natural
Essence bronzer voor blondines in 01 natural
Maybelline expertwear blush in 53 sweetheart rose
Gosh mattifying finish pressed powder

Ogen:
Catrice eyeshadow base
Too Faced Natural Eye de kleuren die ik heb gebruikt zijn: Heaven en Velvet Revolver

Lippen:
Eerst alleen Rosebud Salve
Voor de foto's met bril Gosh soft 'n Shine lipbalm in passion pink

Als je nog vragen hebt over producten laat ze dan achter in de comments en Wat voor een makeup draag jij op een gemiddelde doordeweekse dag?

XOXO Laurine



Geen opmerkingen:

Een reactie posten