Zoeken in deze blog

donderdag 16 juni 2011

Nail of the week: Simply Smashing

Wat spannend, de eerste nail of the week bij Mademoipolish!!!
Deze foto's zijn eigenlijk van een paar weken terug, maar jullie vergeven het me vast wel :)
Mijn nagels zien er nu gewoon nog hetzelfde uit alleen zijn ze iets korter geveild.
Het was echt heel mooi en zonnig weer toen ik de foto's maakte, dus vandaar dat ik de foto's goed buiten kon maken.


Op de bovenstaande foto zie je alleen Simply Smashing van Opi op mijn nagels. Ik heb twee laagjes gebruikt en er zit hier nog geen topcoat op. Het is eer groenige kleur met een gele gloed, echt een tennisbal kleur! De finish van dit lakje heet in het Engels als het goed is glassfleck, het is geen metallic of shimmer. Maar een soort naar glas uitziende spikkeltjes. Het is een super mooi lakje, maar hieronder zie je de beste combinatie! 


Hier zie je Simply Smashing met Black Shatter (ook van Opi) en nog een topcoat erover heen. Door Black Shatter lijkt het groen er beter en mooier uit te springen dan eerst. Zoals jullie zien is het een crackle lakje. Ik heb nog geen andere crackle lakjes geprobeerd, maar ik vind deze wel heel erg mooi en goed. En het belangrijkste is dat hij super mooi "shattert".

Deze prachtige nagellakjes heb ik in een setje van Serena Williams (een tennister, vandaar de naam Simply Smashing!) gekocht. Ze hebben me bij elkaar volgens mij 19,95 gekost, wat in vergelijking met 2 losse Opi lakjes wel 8 euro scheelt!

Hebben jullie al een keer een crackle nagellakje geprobeerd? Laat het weten in de comments!

XOXO Laurine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten