Zoeken in deze blog

dinsdag 21 juni 2011

Nail of the week: Opi DS extravagance

Heej lieve lezeressen,

Deze week heb ik in een kleine drogisterij bij mij in de buurt nog een paar lakjes van de Opi Designer Series collectie gevonden! Ik zag ze staan en dacht: "Dat is onmogelijk dat ze die lakjes nog hebben!!!" Dus toen heb ik er twee gekocht, namelijk extravagance en illuminate. In de winkel waren nog de kleuren: extravagance, illuminate, limited en reserve. Van elk waren er nog maar één of twee over.
Het zijn allemaal holographic nagellakjes. Hieronder kan je op de foto's klikken om de foto groter te zien, dan zie je misschien het holographic effect beter.


Toen er meer bewolking was, je ziet dat het een donker paars kleurtje is.

hier is het lakje in zo veel mogelijk zon te zien als er mogelijk was!



De kleur is echt geweldig! En de nagellak bracht totaal geen problemen met zich meer wat betreft applicatie en substantie. Ik ben helemaal dol op deze kleur.

Wat vinden jullie van deze nagellak? Hebben jullie een lakje uit DS collectie gekocht toen hij in de winkel lag?

XOXO Laurine

1 opmerking: