Zoeken in deze blog

zaterdag 18 juni 2011

Me wants! Sleek acid pallet

Hebben jullie al gehoord van Sleek? Of misschien heb je er al een product van in je bezit. Sleek is een budget merk dat uit Engenland komt en voor zover ik weet is het in Nederland alleen maar verkrijgbaar via webshops. Zelf ben ik al in het bezit van een storm pallet van Sleek. Die heb ik gekocht bij www.enchantra.eu. De pigmentatie van dat pallet is echt super! Er komt binnenkort zeker nog een review over.
Sleek staat onder andere beken om zijn I-Divine palletes. Dat zijn palletes met 12 kleurtjes erin en het pallet heeft een goede spiegel aan de binnenkant. De palletes kosten ongeveer 8,50.
Het acid pallet heeft een paar hele felle neon kleuren zoals je kan zien in het bovenstaande plaatje en is super om te gebruiken voor een feestje!

Vandaag keek ik naar het nieuwste filmpje van xSparkage en zij gebruikte het sleek pallet voor haar look. Het ziet er echt super mooi en lekker fel uit! Ik merk nu dat ik ook echt het NYX jumbo eyeshadowpencil in Milk nodig heb. Zo komen van veel oogschaduws de kleuren beter uit.
Hieronder staat het filmpje van xsparkage.




Vinden jullie dit ook een mooi pallet of vindt je het toch iets te heftig?


XOXO Laurine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten