Zoeken in deze blog

maandag 20 juni 2011

Gosh nagellak collectie

Heej iedereen,



In dit artikel zal ik jullie mijn Gosh nagellak stash laten zien. Ik vind Gosh nagellakjes erg fijn en ik ben zeker van plan nog meer aan te schaffen. Maar bij de kruidvat in Heemstede en Haarlem waar ik mijn Gosh nagellakjes koop hebben ze geen nieuwe meer. Ik heb in die kruidvatten dus alle nagellakjes uit het assortiment (behalve de nieuwe uit de limited edition dat), maar toen kwam ik erachter dat ze in Hoofddorp veel meer verschillende nagellakjes van Gosh hebben! Helaas kom ik niet zo vaak in Hoofddorp, dus komt dat nog wel. Ik blijf maar steeds denken: "De nagellakjes verdwijnen heus niet zomaar!"

Je kan op alle foto's klikken voor een grotere versie.

565 Fix base coat


552 yellow bombay, 570 peachy, 60 lambada

598 bubble gum, 543 pink rose, 569 flamingo

597 miss minty, 567 metallic green, 548 green hawaii

540 ocean, 547 blue monday, 571 wild lilac,  541 gasoline

554 gold, 085 amber, 596 miss mole, 542 chocaholic

555 silver, 549 holographic, 594 miss grey, nero

Mijn favoriten zijn gasoline, lambada en natuurlijk holographic. Maar verder vind ik ze allemaal heel erg fijn.
Houden jullie ook zo van de Gosh nagellakjes of vinden je ze juist niet fijn? Hebben jullie nagellakjes van Gosh of niet?

XOXO Laurine

1 opmerking:

  1. Oh pink rose en wild lilac, mijn favorieten van Gosh. Naast Ginger en Nectarine, 2 kleurtjes die lekker nude zijn en met alles gaan.
    Ik vind ze best wel fijn eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen