Zoeken in deze blog

zondag 19 juni 2011

Nail of the week: Raspberry fields forever

Heey meiden,

Hier weer een nail of the week! Dit keer een lakje van Catrice, hij heet Raspberry fields forever. Het is een soort roze rood kleurtje zonder glitter of shimmer. Hij heeft dus een crème finish. In het ene licht is de kleur veel roder en in een ander soort licht lijkt hij meer roze.

Het lakte echt heel erg makkelijk en alleen al het eerste laagjes was super mooi en niet streperig. Weliswaar ook weer niet helemaal dekkend, maar na twee laagjes is ie helemaal perfect! Bij mij bleeft hij niet heel lang zitten, omdat als ik mijn haar was mijn nagellak altijd helemaal verpest wordt. Net een dag  nadat ik Raspberry Fields forever had opgedaan ging ik mijn haar wassen. Dus waren er al allemaal chips in mijn nagellak. Maar ik zou zeggen kijk maar voor jezelf hoe lang hij blijft zitten, want hij kan het bij mij echt wel langer dan een dag uithouden.

De kleur van de nagellak hieronder klopt niet helemaal met hoe hij er in het echt uitziet. In het echt is de kleur iets donkerder en roder.









Wat vinden jullie van Raspberry fields forever? Ken je misschien lakjes die erop lijken?


XOXO Laurine

1 opmerking:

  1. Heerlijk mooie kleur! Hmm ik weet niet meteen eentje die er op lijkt. Sowieso heeft Catrice in VEEEEEL LE's een soort rood-roze tint gehad. Van hun vroegere lijn Nail Couture was er ook Red Blossom, die lijkt er ook wel op.

    BeantwoordenVerwijderen